Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Informacje dot. duplikatu Elektronicznej Legitymacji Studenta (ELS)

Student może wystąpić o duplikat ELS w przypadku:

Zmiany danych osobowych – student zwraca ELS do dziekanatu i wnosi opłatę jak za wydanie nowego oryginału.

ELS z błędnymi danymi wprowadzonymi do systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK), które zostały przeniesione do USOS z winy studenta – student zwraca ELS do dziekanatu i wnosi opłatę za wydanie duplikatu ELS.

Zgubienia / zniszczenia ELS – student zawiadamia dziekanat i wnosi opłatę za wydanie duplikatu ELS. W przypadku uszkodzenia bądź wadliwego funkcjonowania ELS, dziekanat odpowiedzialny za zlecenie wydruku weryfikuje i ewentualnie zleca wydruk duplikatu ELS.

O duplikat student występuje podaniem za pośrednictwem systemu USOS, dodając jako załącznik dowód właściwej opłaty!

Opłaty:

  • za wydanie oryginału ELS pobierana jest opłata w wysokości 22 zł
  • za wydanie duplikatu ELS pobierana jest opłata w wysokości 33 zł

Podstawa prawna: § 36 ust. 1 pkt 3 i ust. 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 661).

Konto:

Wpłata za ELS odbywa się centralnie na wyodrębniony rachunek w banku Millenium S.A.:

Uniwersytet Warszawski
Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Numer konta: 56116022020000000076486236

Tytuł: opłata za wydanie legitymacji/za wydanie duplikatu legitymacji

Podstawa prawna: § 37 ust. 1 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 661).