Informacje dot. duplikatu Elektronicznej Legitymacji Studenta (ELS)
Student może wystąpić o duplikat ELS w przypadku:
Zmiany danych osobowych – student zwraca ELS do dziekanatu i wnosi opłatę jak za wydanie nowego oryginału.
ELS z błędnymi danymi wprowadzonymi do systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK), które zostały przeniesione do USOS z winy studenta – student zwraca ELS do dziekanatu i wnosi opłatę za wydanie duplikatu ELS.
Zgubienia / zniszczenia ELS – student zawiadamia dziekanat i wnosi opłatę za wydanie duplikatu ELS. W przypadku uszkodzenia bądź wadliwego funkcjonowania ELS, dziekanat odpowiedzialny za zlecenie wydruku weryfikuje i ewentualnie zleca wydruk duplikatu ELS.
O duplikat student występuje podaniem za pośrednictwem systemu USOS, dodając jako załącznik dowód właściwej opłaty!
Opłaty:
- za wydanie oryginału ELS pobierana jest opłata w wysokości 22 zł
- za wydanie duplikatu ELS pobierana jest opłata w wysokości 33 zł
Podstawa prawna: § 36 ust. 1 pkt 3 i ust. 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 661).
Wpłata za ELS odbywa się centralnie na wyodrębniony rachunek w banku Millenium S.A.:
Uniwersytet Warszawski
Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Numer konta: 56116022020000000076486236
Tytuł: opłata za wydanie legitymacji/za wydanie duplikatu legitymacji
Podstawa prawna: § 37 ust. 1 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 661).